„Womens Fleet. Kobiety w motoryzacji” to już druga edycja wydarzenia organizowanego przez magazyn Menadżer Floty, która dedykowana jest kobietom zarządzającym flotami samochodowymi. W tym roku, Głównym Partnerem Technologicznym został Cartrack Polska.
Jeszcze kilka lat temu obraz branży flotowej w Polsce, widziany był w dużej mierze przez pryzmat mężczyzn. Dzisiaj sytuacja wygląda zupełnie inaczej, czego dowodem jest wydarzenie Women`s Fleet, po raz drugi już organizowane przez magazyn Menadżer Floty.
Womens Fleet – wysoka jakość spotkań flotowych w magicznym wydaniu.
Podczas dwóch marcowych dni, w Pałacu Mierzęcin, uczestniczki wydarzenia będą mogły zapoznać się z najnowszymi trendami w zarządzaniu flotą. Womens Fleet to również okazja aby zaznajomić się z tematami związanymi z elektromobilnością. Tego typu spotkanie pozwalają także zrozumieć korzyści płynące z zarządzania parkami samochodowymi z wykorzystaniem technologii i analizy danych Big Data.
Cartrack Polska, będący Głównym Partnerem Technologicznym Women`s Fleet. Celem tego partnerstwa jest pokazanie jak zwiększyć bezpieczeństwo i rentowność floty samochodowej, dzięki korzystaniu z rozwiązań technologicznych, w tym zaawansowanych systemów telemetrycznych.
Zarządzanie flotą samochodową w firmie poprzez dane – cel spotkań Womens Fleet.
Dane, analiza danych, a następnie podejmowanie decyzji w oparciu o pozyskaną wiedzę, to podstawa każdego dobrze funkcjonującego biznesu. A idąc dalej, każdej komórki operacyjnej w firmie. Nie inaczej wygląda sytuacja w organizacjach posiadających floty samochodowe. Niezależnie od tego czy jest to kilka, kilkadziesiąt czy nawet kilka tysięcy aut. Oczywiście, im większy park samochodowy, tym więcej źródeł danych. W efekcie, trudniej je analizować, a co dopiero w czasie rzeczywistym. Dla osób chcących czerpać z nowych trendów w zakresie car fleet managementu stworzono projekt Womens Fleet. Magazyn Menadżer Floty umożliwia wymianę poglądów, wiedzy i dobrych praktyk w środowisku kobiet – ekspertek od zarządzania pojazdami w firmach.
I tutaj z pomocą przychodzą rozwiązania Cartrack Polska, które każdego miesiąca przetwarzają ponad 100 miliardów danych. Tak duża liczba dowodzi faktu, jak wiele przedsiębiorstw Cartrack Polska wspiera w transformacji cyfrowej biznesu. Oferowane technologie pozwalają nie tylko generować większe oszczędności, ale pomagają osiągać również wyższe przychody z prowadzonej działalności. Co więcej, system Cartrack dzięki dedykowanym programom ecodriving, każdego dnia zwiększa bezpieczeństwo kierowców. Finalnie przekłada się m.in. na niższą szkodowość floty.
Obecność Cartrack Polska na wydarzeniu Women`s Fleet pokazuje, jak ważna jest kwestia edukacji i wymiany doświadczeń wśród fleet managerów. Cartrack Polska chętnie angażuje się w innowacyjne projekty flotowe. W efekcie, pokazanie roli kobiet, poprzez specjalnie dedykowany dla nich event, świadczy o znajomości i zrozumieniu branży flotowej przez organizatora.
Cartrack Polska – Technologiczny Partner Główny wydarzenia.
Tytuł Głównego Partnera Technologicznego dla Cartrack Polska to przede wszystkim zwrócenie uwagi na rolę danych i technologii w procesie zarządzania flotą. Ich świadomość, a następnie wybór jest ważny. Jeszcze ważniejsza jednak jest współpraca z takim Partnerem, który będzie nie tylko dostawcą systemu, lecz także konsultantem w zakresie maksymalizacji korzyści płynących z wykorzystania oferowanego rozwiązania.
Do zobaczenia podczas „Women`s Fleet. Kobiety w motoryzacji.”